niedziela, 9 sierpnia 2015

Polityka wielkich imprez

Przy okazji wielkich imprez sportowych mamy okazję podziwiać nie tylko sportowców i ich zaplecze, ale również reklamy i logo wszelakich firm. To zjawisko obserwowane dzisiaj wszędzie, kiedyś było kompletnie obce i nikomu nieznane. 

Nikogo już nie dziwi i nie bulwersuje, że sportowcy obklejeni są reklamami, sloganami, często nadrukami logo firm. Dodatkowo na trybunach można dojrzeć dokładnie ten sam precedens. Jakby tego było mało, często areny, boiska czy miejsca, gdzie rozgrywa się mecz etc. również są pokryte bilbordami czy innego typu formatami reklam. Popularnym ostatnio formatem są flagi reklamowe powiewające często obok miejsca wydarzeń sportowych czy imprez masowych.

Taka flaga reklamowa to bardzo dobre rozwiązanie. Nie dość, że rzuca się w oczy z powodów oczywistych: wiatr, rozmiar i kolor, to jeszcze koszty wyprodukowania pojedynczej flagi są naprawdę niskie. Dodatkowo flagi, często umiejscowione niedaleko trybun czy boiska są uzupełnieniem mniejszych reklam rozmieszczonych wokół stadionu. Wielkie bilbordy są świetny
m pomysłem na reklamę własnej firmy, ale niestety przy wielkim imprezach nie zdają egzaminu. 

Obecnie na rynku istnieje naprawdę wiele firm, które oferują projekt oraz wykonanie takiej flagi. Producenci oferują nie tylko różne formaty samej reklamy, to dodatkowo technika wykonania też może się różnić w zależności od klienta. 

Dzisiaj największe koncerny, instytucje, sklepy mają na swoim wyposażeniu flagi reklamowe. Często przejeżdzająć obok sklepu wielkiej marki nawet nie zauważamy, że przed samym wyjściem powiewa od kilku do kilkunastu flag reklamowych z logiem danego sklepu. Jest to naprawdę dobry pomysł na zwrócenie uwagi, bowiem nasz zmysł wzorku reaguje na wszelkiego rodzaju ruch w naszym polu widzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz